Halk TV'de 'sendikaya izin yok' iddiası

...

Güncel 29.09.2021 - 12:36 29.09.2021 - 12:38

Türkiye Gazeteciler Sendikası'nın (TGS) Halk TV’de yeterli üye sayısına ulaşarak toplu sözleşme yetkisi kazandığı ancak kanal yönetiminin görüşme masasına oturmadığı iddia edildi.

Medya Koridoru'nda bugün yayınlanan "Yayıncılığını 'hak ve özgürlükler' üzerine kuran Halk TV, sendikaya karşı çıktı!" başlıklı haberde kanal yönetiminin yetkiye itiraz ettiği için sendikanın 3 aydır toplu iş sözleşmesi imzalayamadığı belirtildi. Kanalın sahibi Cafer Mahiroğlu’nun sendika ile masaya oturmak istemediği ifade edildi.

İddiaları sormak için aradığımız Mahiroğlu'nun telefonlarına ulaşılamazken, kanalın Genel Yayın Yönetmeni Suat Toktaş ise iddiaları yalanlamadı. Açıklama yapmak istemediğini belirten Toktaş, “Benim bir şey söylemem mümkün değil. Muhatap ben değilim, işveren muhataptır” dedi.

Yorumlar