TRT'den kaçak yayın için 'sehven' açıklaması!

Galatasaray'ın 4-0 mağlup olduğu Borussia Dortmund maçını internet sitesi üzerinden 'kaçak' yayınlayan TRT'den açıklama geldi.

Yayın hakkı D-Smart Spor'a ait olan Galatasaray-Borissia Dortmund maçı TRTSpor'un resmi sitesi trtspor.com.tr'de yayınlandı.

TRT Haber Daire Başkanı Nasuhi Güngör, twitter hesabı üzerinden bir açıklama yayınlayarak yayının 'sehven' yapıldığını söyleyerek D Smart'tan özür diledi.

Nasuhi Güngör'ün açıklaması şöyle:

"Dün gece D Smart yayın platformunda yayınlanan Galatasaray-Dortmund maçı sehven http://trtspor.com.tr üzerinden bir süre yayına verilmiştir. Görevli personelin ihmali ve sorumsuzluğu nedeniyle gerçekleşen bu olay nedeniyle D-Smart ailesinden ve tüm sporseverlerden özür dileriz.

TRT Haber ve Spor Yayın Dairesi olarak bu üzücü olayla ilgili tüm sorumlular hakkında bu gece itibarıyla soruşturma başlatılmıştır. Sözkonusu soruşturmayla ilgili tüm gelişmeler anında kamuoyuyla paylaşılacaktır. Tekrar özür diler, saygılar sunarız."
 

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.