01 Kasım 2017 Çarşamba 08:54
"Tarsus'taki kazının koordinatları Vatikan'dan"

Tarsus 82 Evler Mahallesi’nde gizlilik kararı içinde birinci yılını dolduran kazıdaki gizem, yeni iddialarla boyut kazandı. Beşinci kez kazı evine girmeye çalışan CHP Mersin Milletvekili Aytuğ Atıcı, olaydaki esrarın Hristiyanlığın önemli isimlerinden Tarsuslu Aziz Paul’ün kayıp İncil’i ile ilgili olduğunu iddia etti.

Beşinci kez kazı evine girmeye çalışan CHP Mersin Milletvekili Aytuğ Atıcı, olaydaki esrarın Hristiyanlığın önemli isimlerinden Tarsuslu Aziz Paul'ün kayıp İncil'i ile ilgili olduğunu iddia etti. Atıcı, bu kazıdan önce doğrudan Vatikan'dan gönderilen koordinatla define avcılarının çalıştırıldığına dair bilgiler aldığını söyledi.

​Hürriyet'ten Bülent Saroğlu'nun haberine göre, CHP'li Atıcı, bir yıllık araştırmasıyla ilgili şunları söyledi:

"Ben oraya arkeolog götüremiyorum. Arkeoloji Derneği'ni aradım, birçok arkeolog var. ‘Ben hekimim, oraya girsem de anlamam. Siz de gelin' dedim. Ama arkeologlar korkudan giremiyorlar. İşin uzmanları bunun arkeolojik kazı olmadığını söylüyorlar. Orası bir define yeri, yani devlet define arıyor. İlk gittiğimde avluya aldılar. Ne göreyim ben, mağara ağzı gibi 4 delik var. ‘Vallahi de billahi de bir şey çıkmadı' dediler. O zaman niye 24 saat Özel Harekât koruyor? O gün oranın en yetkilisi benimle çadırda görüştü. Polisler onu korumak için etrafımızı uzun namlulu silahlarla sardılar, adeta etten bir duvar ördüler. ‘Nereden geliyorsunuz?' dedim, ‘Sormayın' dedi. Sanıyorum MİT'ten bir yetkiliydi. O kişi, olayın pek çok uluslararası bağlantısı olduğunu söyledi. ‘Bu Vatikan'la ilişkilidir. Hocam bu milli bir meseledir. İnanın burada milli bir iş yapıyoruz. Sizden ricam 10 gün sabredin' dedi. Ama 10 aydan fazla geçti üzerinden."

'HAZİNE DEVEDE TÜY'

"3-5 kilo altın için bu yapılacak iş değil. Ben şunu iddia ediyorum; burada hesap, Aziz Paul'ün İncil'iyle ilgili. Aranan bu. İddia şu ki bu gizli kazıdan önce gayrimeşru olarak birileri kazı yapıyor ve bu da Vatikan tarafından destekleniyor. Hatta bizatihi arama koordinatları, nokta olarak Vatikan'dan veriliyor. İki evi önceden kiralamışlar. Normalde aylık kira 300-500 lira iken 5.000 liraya kiralamışlar. Bir evi de çok uçuk bir fiyata satın almışlar. İçlerindeki polis güya intihar ediyor. Nasıl bir intihar; tabancasını temizlerken ensesinden vurulmuş. O dönemin savcısı sözde buna inanmış ve dosyayı kapatmış. Yani çok boyutlu bir olay. Aziz Paul'ün Hristiyanlık'ta İsa'dan sonraki en önemli kişi olduğu düşünülüyor. Dakyanus Hazinesi bu İncil'in yanında devede kulak tüyü kalır, kulak bile değil. Eğer o İncil gittiyse bir daha gelmez. Vatikan dünyayı verir o İncil'i vermez. Buna hiçbir şekilde paha biçilemez. Biz de bu kadar süreden sonra şeffaflık olsun istiyoruz. Şeffaflık suiistimalleri önler. Sonuçta buradan çıkan her şey milletin malıdır."

Son Güncelleme: 01.11.2017 19:24
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Yorumlardan doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderene aittir.