17 Ağustos 2015 Pazartesi 23:30
Bu fotoğraf Dersim-Ovacık yolunda çekildi

Dersim-Ovacık karayolu bugün HPG'liler tarafından trafiğe kapatıldı. Yolda kalanlar arasında düğün konvoyu da vardı.

HPG'liler tarafından kapatılan yolda kimlik kontrolü gerçekleştirildi.

HPG'liler, "Ovacık karayolu bizim kontrolümüz altındadır" dedi.

Yurttaşların bölgeden uzaklaşması ile birlikte TEDAŞ'a ait 2, Köy Hizmetlerine ait 1 aracın yakıldığı bildirildi. (DİHA)


 

Son Güncelleme: 17.08.2015 23:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Yorumlardan doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderene aittir.
Avatar
alpaslan 2015-08-18 04:16:45

kancıklar gibi kaçmayacaksınız ama polis asker geldimi.duracaksınız orda.ki göreceksiniz bakın neler oluyor.iki kare fotoğrafta asker aldımı mazlumu oynuyonuz ama.it gibi sinecek delik arıyonuz.geçen günkü kadın teröristin fotoğrafını ne çabuk unuttunuz?sonunuz öyle olacak.bu yoldan dönüş yok.!

Avatar
VATANDAŞ 2015-08-18 13:45:18

alpaslan adli şahis bi̇r kadinin çirilçiplak soyulup cesedi̇ni̇n sürüklenmesi̇ni̇ kahramanlik olarak görüyorsan hasta ruhlusun demekti̇r.

Misafir Avatar
alpaslan 2015-08-19 01:46:35 @VATANDAŞ

çıplak kadın cesedinin sürüklenmesini kahramanlık olarak gören yok.devletine ihanet edeni kadın erkek diye ayırt etmez bu millet.kahramanlık göreceksen çanakkaleye bak.kurtuluş savaşına bak,ve daha bir çok tarihi olaya bakabilirsin.asıl sen bu devlete ihanet edenleri savunurken insanlığından şüphe et.ve düşün!! kimi neden savunuyorum diye.ruhunu satan sensin.!! ve sonunda diğer hepsi gibi olacak.! işinize geldiği yönden bakmayacaksınız.adam olacaksınız

Beğenmedim! (1)
Avatar
Kürdistan tarihi 2172 2015-08-19 08:57:31

Hepimiz askerlik yaptık. gerillanın ismi bile geçince yanımızda ki askerler altına ediyordu korkudan abi bizede gelirler mi abi bizide vururlar mi diye. korkmayın evlat onlarda insan bizim gibi asker karışmazsa onlar karışmaz derdim bir bayanı soyarak kahramanlık taslayan faşistler siz o bayanın ölüsünden bile korkuyorsunuz beee

Avatar