TRT 'yayın hakkı' dinlemedi: Ş.Ligi maçını D-Smart logosuyla yayınladılar!

TRT Spor çok büyük bir skandala imza attı. Yayın hakkı D-Smart Spor'a ait olan Galatasaray-Borissia Dortmund maçı TRTSpor'un resmi sitesi trtspor.com.tr'de yayınlandı.

trtspor.com.tr'de PTT 1. Lig bölümünde yayınlanan karşılaşmanın başlığında ise 'Elazığspor-Manisaspor' yazıyordu.

Karşılaşma, TRT Spor ve D-Smart Spor logolarıyla birlikte yayınlanırken bir süre sonra yayın kesildi ve "Sayın üyemiz; Aboneliğiniz bu kanalı kapsamamaktadır" mesajı ekrana geldi.

TRT'nin uydu yayınında ise o sırada 'Yüz Yüze' isimli spor programı yer alıyordu.

Bu skandaldan sonra TRT'ye nasıl bir işlem yapılacağı merak konusu oldu.

ALİ İSMET URAL ÇILDIRDI: BU AHLAKSIZLIĞI...

Karşılaşmanın bitmesinin ardından D-Smart Spor spikerlerinden Ali İsmet Ural, TRT Spor'a tepki gösterdi.

Ural şöyle konuştu:

"Ahlaksızlığı devletimiz nasıl çözecek? Böyle işi bilmeyen adamları devlet kanalında iş başına getirirseniz böyle olur. Bu terbiyesizliği nasıl çözeceğinizi çok merak ediyorum. Maalesef bizde bu işler böyle yürüyor. Ülke olarak buna alıştık."






(Milliyet)

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.