18 Şubat 2014 Salı 08:43
Hasip Kaplan: O salak kimse?

BDP Şırnak Milletvekili Hasip Kaplan, Meclis'te düzenlediği basın toplantısında, Bugün Gazetesi köşe yazarı Gültekin Avcı'nın Güneydoğu'daki 20 bin haneye "kalaşnikof silah dağıtıldığı" iddiasına ateş püskürdü.  

O SALAK KİMSE...

Kaplan, Güneydoğu'daki 20 bin haneye kalaşnikof silah dağıtıldığı iddiası için, "O salak kimse, o 20 bin kişinin tek tek isimlerini de yazsaydı çok sağlıklı bilgileri varsa. Böyle köşe yazıcılığı olur mu? Biliyorsan nereden geliyor, kime dağıtılıyor. Devlet uyuyor, MİT, hükümet, yargı, polis uyuyor, köşe yazarı ayakta. Bir ‘Alo’ya bağlısın kardeşim. Senin bütün ömrün bir aloluk. Yazarken şirazeyi kaçırmamak lazım. Yok öyle bir şey. Barış ve çözüm sürecine paslı hançerle böyle böyle darbe vurmaya çalışıyor bu kadar” dedi.

AVCI’NIN İDDİALARI NEYDİ?

Fethullah Gülen Grubu’na yakın olan Bugün Gazetesi’nin yazarı Gültekin Avcı, Samanyolu Haber'de katıldığı bir programda "KCK tüm il ve ilçelere yayıldı. Örgütsel sistematiğini kurdu. Egemenlik hakkı olarak vergi alıyor. Asker ve polis direndiğinde onları evinizin penceresinden şöyle vuracaksınız falan diye milis eğitimi yapıldı. Askere ve polise size ateş açılmadıkça karışmayacaksınız talimatı verildi. Ve halka ve milis güçlere 20 bin kalaşnikof dağıtıldı. Bunu devlet biliyor. Karışmadı ses çıkarmadı" demişti.

Son Güncelleme: 18.02.2014 22:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Yorumlardan doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderene aittir.
Avatar
muhammed aras 3 yıl önce

Güney doğuda zaten pkk devleti kurulmuş dudumda. Gültekin vcı doğru söylüyor