09 Eylül 2015 Çarşamba 21:02
Erdoğan, ölülerin buzdolabında bekletildiği Cizre'ye giden HDP'lileri hedef aldı: Kimsenin huzurunu kaçırmaya hakkınız yok

HDP Eşbaşkanı Selahattin Demirtaş'ın da yer aldığı ve Diyarbakır'dan Cizre'ye gitmek için yola çıkan heyet Midyat-İdil yolunda durduruldu.

AB Bakanı Ali Haydar Konca ve Kalkınma Bakanı Müslüm Doğan ile çok sayıda milletvekilinin de yer aldığı heyet polisin gazlı ve tazyikli sulu saldırısına uğradı.

Saldırıya rağmen yürüyüşe devam eden heyet İdil'e ulaştı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan ise yaşamını yitirenlerin buzdolabında bekletildiği Cizre'ye yürüyen HDP heyetini hedef aldı.

Erdoğan, altı gündür sokağa çıkma yasağının bulunduğu ve art arda ölüm haberlerinin geldiği ve cenazelerin gömülemediği Şırnak’ın Cizre ilçesine yürüyen HDP heyetine “Kimsenin huzurunu kaçırmaya hakkınız yok” dedi.

HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, HDP’li bakanlar ve vekillerin de bulunduğu heyeti hedef alan Erdoğan, “Belli saatler arasında sokağa çıkma yasağının olduğu yerlerde bu sözde eş başkanlar gösteri yapmak istediler. Hatta şu anda hükümette olan bir bakan da bir eyleme girişmek istemiş. Şunu bilmeliler ki hukuk neyi gerektiriyorsa hükümet bunun gereğini yerine getirir. Sıfatınız ne olursa olsun. Buna uymak zorundasınız. Kimsenin huzurunu kaçırmaya hakkınız yok” dedi.


Son Güncelleme: 09.09.2015 21:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Yorumlardan doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderene aittir.
Avatar
Meltem 2015-09-10 00:19:28

Evet o askerler de ölmesin. Sırf iktidar hırsı Uğruna ölüyor bunca insan. Ama en azından Kötünün iyisi mi desek bu durumda kelimeler Anlamsız kalıyor gömülme şansları var. Cizre' de günlerdir cenazeler kokmasın diye buzlanıyor. Bu nasıl bir trajedidir empati yapmak bile imkansız. Şunu da öğrenmiş olduk ki Türkiye'de kürtsen bir mezar bile sana lüks! Yeter artık bu kan, bu savaş dursun

Avatar
dimitri 2015-09-10 00:39:51

cizre emniyetinin cizrenin kendi halkina birakilmasi sart

Misafir Avatar
tc 2015-09-10 15:54:30 @dimitri

cizre emniyetli hale geliyor dimitri. sen uzakdan yazma. git sende gör.

Beğenmedim! (4)
Avatar
aslan 2015-09-09 22:27:16

Tam bir katil edasi. Oldurttugu insanların toprağa verilmemesinden zevk alan bir ölü Sevici.

Avatar
berdan 2015-09-10 00:24:43

Lan tc ölüden bahs ediliyor başka şeye benzemez sizde nasıl bir zihniyet var ölü bu kadar bekletilirmi Allah buna sebep olanın bin belasını versin aynı acıyı onlarda yaşasın inşAllah insan görünümlü mahluklar

Avatar
Mehmet Salkım 2015-09-10 00:31:31

Sizin hiç ölünüz olmadı sanırım. Bir an önce toprağa vermek gerekir ölüyü, hele sıcak bölgelerde. Yoksa karnı şişer ve patlar. Şimdi anlıyor musunuz niye önemli bir görev ölüyü gömmek ? Başında sonsuza kadar ağlamayı neden tercih eder insan ?

Avatar
Katil akp 2015-09-10 02:11:29

Decal durmaz erdoğan yahudi irkindan ki zulumm etmeyi seviyor...

Avatar
tc 2015-09-09 23:16:26

"ölülerin buzdolabında bekletildiği cizre'ye" bu terimi çok fazla kullanıyorsunuz. anlıyorum, etkileyici. birde şehit oğlunun mezarı başından ayrılamayan anaları haber yapsanız, pkknın şehit ettiği gençleri haber yapsanız? üstelik aralarında kürtlerde çoğunlukta.

Avatar
elo 2015-09-10 00:38:28

tc.. ye salak terim demis buzdolabinda bekletilen olulerin...tamm asalaklarr .. parazitlerr....gercek gercekkkkkkkkk...teim degill..sehit darken ...tabiki o gindencanlarada uzulunuyoo...ama onlar savscii ..onlari olume gonderen iktidara kizzsaniz bu olumler olmazz belkii...