24 Eylül 2014 Çarşamba 12:49
Aysel Tuğluk'tan Star TV spikeri Nazlı Çelik'e yanıt

Star Ana Haber spikeri Nazlı Çelik, Suruç'ta güvenlik güçlerine taş atan HDP'li Aysel Tuğluk'a tepki göstererek "Aysel Tuğluk bir avukat, aynı zamanda da bir hukukçu. Kendisine oy verenleri Meclis'te temsil ediyor. Ancak elinde taşla güvenlik güçlerini hedef alıyor. Çözümün bir parçası olması gerekiyor ama bu görüntüler onu karmaşanın bir parçası yapıyor" sözleriyle eleştirmişti.

"ELEŞTİRİLERİNİ DİKKATE ALACAĞIM"

Sosyal medyada tartışılan Çelik'in bu sözlerine Aysel Tuğluk'un yanıtı gecikmedi.

Twitter hesabından açıklama yapan Tuğluk şu ifadelere yer verdi:

"Star TV spikeri Sayın Nazlı Çelik dün akşam haberlerinde siyasetçi/hukukçu kimliğime işaret ederek beni eleştirmiş. Karmaşanın değil, çözümün parçası olmamı istemiş. Kendisini hem güzel hem de başarılı bulurum. Eleştirilerini hassasiyetle dikkate alacağım.

"BEN DE TARAFSIZ GAZETECİLİK BEKLERİM"

Ben de kendisinden bağımsız, özgür ve tarafsız gazetecilik beklerim. Bir haftadır hergün halka saldıran, gerçek mermi kullanan, gaz atan, Adeta işkence ederek gözaltılar yapan; toprağını, ülkesini insanlarını IŞİD vahşetinden korumak isteyen rojavalıların dönüşüne izin vermeyen asker ve polisin şiddetinede bir çift söz söylesin, eleştiri yapsın. Devlet şiddetine karşı herkesin kendini savunma hakkı vardır Nazlı Nanım?"

Son Güncelleme: 24.09.2014 12:52
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Yorumlardan doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderene aittir.
Avatar
Vatandas 2014-09-24 13:17:16

Aysel hanim guzel laf sokmuş. Aysel Hanım'ın o tas atan elleri dert gormesin.

Avatar
Sıradan 2014-09-26 15:52:55

Bir gazetecinin kimligine yakismayan hareketler bunlar. Aysel hanim sozunu tam koymus. Asil Nazli hanima sormak lazim acaba siz gazeteci olarak cozumden yana real haber mi yapiyorsunuz yoksa asparagas haber mi yapiyorsunuz ?? bence asparagas. Ankara dan istanbul dan konusmak kolaydir gelin bide bu olaylari burda gorun.

Avatar
çapan oglu 2014-09-26 21:14:33

Seyretmekle olmuyor.orada canlı haber yapta ayaklarını opem

Avatar
erol ars 2014-09-27 11:34:48

zalimler ve sözcüleri kendilerini hep haklı görürler. en acımasız, en vicdansız haller bile haktır onlara. sen - sistemin reddiyetinde olduğundan - baştan sona haklı olsan da haksızsındır. toplum mu ? o, kullanımda keklik...

Avatar
kadln 2014-09-29 08:56:03

Nazll hanlm daha cok sozu hak ediyor da yine, Aysel hanlm buyukluklugunu gostermis.

Avatar
kader şahin 2014-09-29 10:32:45

Asker orda emir kulu ne deniyorsa onu yapıyorlar herkes kafasına göre hareket etmiyor. Aysel hanım madem bir vekil bu konunun üst makamlardan çözülmesi gerektiğini de bilmeli.

Avatar
memocan 2014-09-29 20:31:45

Bir yorumcu arkadas.askerin yaptigini pesin sira savunur oldu.peki sizi cok yakind zamanda suriyeile ilgili celik hanimin suan calistigi anahaber bultenlerinde suriyeleri askerleri yerden yere vuruyorlardi neden esadde karsi cikmiyorlar.peki ayni konumda olan kurtler sozkonusu olunca cocukda olsa kadinda olsa guvenlik kuvetleri geregini yapacaklsr.sn tugluk her insani yapacigini o an zerzenisti demokratik hakkini kulanmistir....bunu neden algilamak zorluk cekiyorsunuz spiker hanima emir buyukyerden.geldi yerine getirmese geregi yapilacaktir.isten olmak hic kimse boylerinden beklememelidir...banu.hanimlar haric.....