RTÜK, 25 televizyon ve radyonun lisansını iptal etti

Darbe girişimin ardından RTÜK, 'Fetullah Gülen Grubu' ile ilişkili ve destek içinde olduğu tespit edildiği iddia edilen radyo ve televizyonları kapattı

RTÜK, 25 televizyon ve radyonun lisansını iptal etti

Radyo Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), darbe girişiminin ardından 'Fetullah Gülen Cemaati' ile ilişkili ve destek içinde olduğu öne sürülen tüm radyo ve televizyon kuruluşlarının bütün yayın hak ve lisanslarını iptal etti.

CNN Türk'ün haberine göre; kararın oybirliğiyle alındığı duyuruldu.

Yayın hak ve lisansı iptal edilen televizyon ve radyoların listesi şöyle:

“STV, Samanyolu Haber, Samanyolu Haber Radyo, Can Erzincan TV, Kanal 124, Yumurcak TV, Hira TV, MC TV, Dünya TV, Kanal Türk, Bugün TV, Mehtap TV, Berfin FM, Kanal Türk Radyo, Burç FM, Samanyolu Haber Radyosu, Radyo Mehtap, Haber Radyo Ege, Dünya Radyo, Radyo Küre, Merkür TV, Esra Radyo, Tuna Shoping TV, Samanyolu Haber Radyo Anadolu.”

Güncelleme Tarihi: 19 Temmuz 2016, 23:04
YORUM EKLE