02 Mart 2013 Cumartesi 14:07
İran'dan Türk televizyonuna kınama

İran'ın resmi haber ajansı İRNA ve Press TV, İran'ın Ankara Büyükelçiliği'nin özel bir Türk televizyonu kanalında yayınlanan programdan dolayı kanal yönetimine bir kınama mektubu gönderdiğini yazdı.

Kurtlar Vadisi dizisinde İran karşıtı propaganda yapıldığı gerekçesiyle RTÜK'e şikayette bulunan İran, bu kez Kanal B'de yayınlanan Güncel adlı programdan dolayı kanal yönetimine itiraz mektubu gönderdi.

İran'ın resmi haber ajansı İRNA ve Press TV'de yer alan habere göre, kınama mektubunda programda İran'daki iç gelişmeler ve İranlı yetkililer hakkında doğru olmayan ifadelerin kullanıldığı ileri sürüldü.

Mektupta, bu tip programların İran'la ilgili Türk kamuoyunun nezdinde kötü izlenim bıraktığı belirtilerek olayın esefle karşılandığı belirtildi.

İran geçen hafta da Kurtlar Vadisi dizisinde anti-İran propagandası yapıldığını söyleyerek Türkiye Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, RTÜK'e resmi şikâyet dilekçesi göndermişti.

Son Güncelleme: 02.03.2013 14:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Yorumlardan doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderene aittir.