İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun, organize suç örgütü liderliği suçlamasıyla hakkında kırmızı bülten çıkarılan Sedat Peker'in iddialarını haberleştiren yayınları RTÜK'ü şikayet etmesi sonucu iki kanala ceza verildi.

Aydınlık gazetesinin haberine Sedat Peker cephesinden tepki Aydınlık gazetesinin haberine Sedat Peker cephesinden tepki

Halk TV ve KRT'ye yüzde 3 para cezası kesilirken gerekçe olarak Bakan Soylu'nun "eleştirinin ötesinde küçük düşürülmesi" gösterildi. 

RTÜK üyesi İlhan Taşcı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımında "Sedat Peker’in açıklamalarının tartışılmasından rahatsız olan Süleyman Soylu’nun şikayeti üzerine RTÜK rapor düzenledi; Halk TV ve KRT’ye %3 para cezası kesildi. Oysa cezalandırılan yayınlarda Peker’in iddialarının araştırılmaması, soruşturulmaması eleştiriliyor" diye yazdı.