Spor

Fenerbahçe Beko, deplasmanda Türk Telekom'u 88-76 yendi

Fenerbahçe Beko, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi 20. hafta maçında deplasmanda Türk Telekom'u 88-76 mağlup ederek 18. galibiyetini aldı.

Abone Ol

Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi 20. hafta maçında Fenerbahçe Beko, deplasmanda Türk Telekom karşısında 88-76'lık skorla galip geldi. Ligde 18. galibiyetini alan Fenerbahçe Beko liderliğini korurken, başkent ekibi Türk Telekom 8. yenilgisini aldı.

Maçın başında 6 sayılık bir seri yakalayan Fenerbahçe Beko, ilk çeyreği 10-4 önde tamamladı. Türk Telekom'un hücum girişimleri etkili olmazken, konuk ekip serbest atışlarla farkı 9 sayıya (8-17) çıkardı. Ev sahibi ekip savunmada toparlanarak farkı 2'ye (17-19) indirdi. Çeyreğin sonunda Jantunen'in serbest atış sayısına Allman üçlükle karşılık verince ilk periyot 20-20 eşitlikle sona erdi.

İkinci çeyreğin başında Mert Emre Ekşioğlu'nun sayısıyla öne geçen Türk Telekom'a Smith'in üçlüğüyle yanıt geldi: 23-22. Fenerbahçe Beko, Melih Mahmutoğlu'nun sayılarıyla üstünlüğü yeniden ele aldı: 30-32. Pota altındaki etkinliğini artıran konuk ekip farkı çift hanelere taşıdı: 31-41. Kalan bölümde karşılıklı sayılar gelmesine rağmen Fenerbahçe Beko devreyi 48-36 önde tamamladı.

Üçüncü çeyrekte her iki takım da karşılıklı skor üretirken, Fenerbahçe Beko çeyreğin 4 dakika 49 saniye kala farkı 16 sayıya (45-61) çıkardı. Türk Telekom son bölümde farkı tek haneye (9) indirse de konuk ekip moladan sonra oyuna ağırlığını koydu ve son çeyreğe 12 sayılık üstünlükle (58-70) girdi.

Son periyotta da üstünlüğünü sürdüren Fenerbahçe Beko, mücadeleyi 88-76 kazanarak önemli bir deplasman galibiyetine imza attı.

Muhabir: Tolga Çifci
{ "vars": { "account": "UA-51532466-3" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }