19 Ağustos 2015 Çarşamba 20:15
Bölgedeki '90'lar politikası Bahçeli'yi kesmedi, MHP lideri 'sıkıyönetim' istedi

Silvan, Varto, Cizre gibi bölge il ve ilçelerindeki askeri hareketlilik, köy boşaltmalar, evlerin yakılıp kurşunlanması ve sivil ölümleri sürerken, MHP Lideri Devlet Bahçeli, sıkıyönetimin ilan edilmesini istedi. Bahçeli, olası bir erken seçimin iç savaş getirebileceğini de söyledi.

Milli Güvenlik Kurulu’nun (MGK) olağanüstü toplanması gerektiğini belirten Bahçeli, Ahmet Davutoğlu'na 'büyük sorumluluklar' düştüğünü söyleyerek, "Türkiye kavrulup yangın yerine dönmüşken, hala iktidar çetelesi tutmak, hala siyasi hedef peşinde koşmak geleceğimizi karanlığa havale etmekten farksızdır," dedi.

Bahçeli, ilgili yazılı açıklamasında şunları dile getirdi:

"Terörün zirve yaptığı bu şartlarda MGK olağanüstü toplanmalıdır. Dehşet manzaralarının yaşandığı bazı il ve ilçelerde sıkı yönetim tedbirleri uygulanmalıdır. Seçim gündemi çok acil geri plana atılmalı. Bu şartlarda seçime gitmek iç savaşın fitilini ateşleyebilir."

Son Güncelleme: 19.08.2015 20:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Yorumlardan doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderene aittir.
Avatar
güldar 2015-08-19 21:27:08

Benim yazıma yorum yapan kişiye; ben asker ve polis ölümlerini tasvip etmiyorum. Bence pkknin tek hdfi barışı istemeyen devlet bahçeli olmalı....

Misafir Avatar
güldaraa 2015-08-19 21:52:52 @güldar

pkk nın barış hedefi isteklerimiz kabul olmazsa pkk tükürüğüyle boğar türkiye cumhuriyetini özerk ayrı yönetim devlet içinde pkk lı etekliler asker polis olacak yargı vergi yani ben devlet olacam bunları kabul ederseniz barış diyor sanki savaş kazanmış edasında türk milleti aç kalır sefil olur amma vatan deyince kendi evi namusu bilir ya ölür yada öldürür işte tarih boyunca medeniyetler kurmuş türk milleti budur

Beğenmedim! (1)
Avatar
herkes hakettiği gibi yaşar. 2015-08-19 23:30:32

kürt kardeşlerimizde hakettiği gibi yaşasın dedik. ama yanlış anladılar.

Avatar
güldar 2015-08-19 21:05:01

Bu adamı antropoloklar incelemeye almalı.. insan dışı bi yaratık. vampir kana doymuyor..

Misafir Avatar
güldaraaa 2015-08-19 21:15:10 @güldar

barış derim otobüs yakarım barış isterim asker polis doktor öğretmen öldürürüm kendi aramda konuşup anlaşamadığım
kırmançi kelhuri gorani gürani sorani dili bahane eder isyan ederim ben kimmiyim ihanette hainlikte dünyada 1 inciyim şark kurnazıyım ahaaa
adım hdp pkk pjk pyd hpg alfabede bitti hepsiyim sen önce aynaya bak türkün kürtün kanını alanı karşında göreceksin okumuş etekli heval

Beğenmedim! (2)
Avatar
Vatandas 2015-08-19 20:45:21

Ölene kadar hep böyle serefdizmi olacaksın.insanlıktan nasibini almamış çakal.dune kadar bilali istiyordun şimdi kimi istiyorsun.daha kana doğmadın mi .akp seni daha çok sık... hedefi ne olduğunu bile bilmiyor.ortalığı karıştırmaktan başka işin yokmu

Misafir Avatar
türk milleti 2015-08-19 21:08:43 @Vatandas

yolsuzluk yapanında hainlik yapanında hesabı fazlasıyla verilecek bence sen eteğini fistanını hazırla yaptıklarınızında 1000 fazlasıyla yapılacak

Beğenmedim! (1)
Avatar
güldar 2015-08-19 22:04:16

Kürtler 12 bin senedir yani insanlık yerleşik hayata geçtiģinden beri o coğrafyada yaşıyorlar.. türkler 1071 malazgirt savaşında bu coğrafyaya geldiler. (Yani dağdaki gelmiş bağdakini kovuyor misali)

Misafir Avatar
HELAL GÜLDARA 2015-08-19 23:28:06 @güldar

helal güldara

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
GÜLDARA 2015-08-19 23:12:34 @güldar

1 tane eser göster 1 tane i̇li̇m göster 1 tane yapit göster kürt eseri̇ 10000 yildan bahsedi̇yon göster aç gözünü i̇mana gel çabuk kandiğin cahi̇l olduğun i̇çi̇n türk mi̇lleti̇ onca yaptiğiniz pi̇sli̇ğe belki̇ düzeli̇r kardeşi̇mdi̇r dedi̇

Beğenmedim! (0)
Avatar
güldar 2015-08-19 22:16:18

Türkler 1071 de anadolu geldiklerinde kürtler türkler'e muş malazgirtte kapılarını açtı türkler bizanslılar savaştıklarında kürtler türklere asker verdi.. nankörler...

Misafir Avatar
he he 2015-08-19 23:29:17 @güldar

he ya he he. aynen gardeş sende ordaydın demi. biz tıkladık. sen açtın. hatta kapı ağırdı. sende çektin içeri doğru ya. sağol varol ya.

Beğenmedim! (0)
Avatar
dimitri 2015-08-19 22:40:56

malazgirt uydurma tarih aslini inkar eden dedesine ninesine ragmen ne mutluyum diyen herkes siyasi fikirleri sebebiylen türk yani ilmen sahih saf orta asyadan gelme deyil.

Avatar
güldar 2015-08-19 22:47:17

Dimitri arkadaşım ne dediğin anlaşılmıyor