09 Temmuz 2015 Perşembe 18:37
IŞİD'i anlattı: İşkence etmiyoruz, boynunu kesiyoruz!

Ankara’nın Hacıbayram Mahallesi’nde yaşarken IŞİD’e katılan ve farklı aralıklarla toplam dokuz ay boyunca IŞİD saflarında yer alan  C.A., Irak ve Suriye’de yaşadıklarını anlattı.

Birgün gazetesinden Doğu Eroğlu'na konuşan C.A., IŞİD’i anlattı. C.A., “Doğduğum büyüdüğüm Türkiye bana bir garip geliyor. Sanki ben ya Irak’ta doğmuşum ya da Suriye’de doğmuşum gibi hissediyorum. Bir de biz alıştık artık çatışmaya girmeye” diyor.

EVDE CARİYE PAZARI

İslam Devleti’nin adalet anlayışıyla ilgili ne düşünüyorsunuz?

Vahşi katliamlarıyla tanınan IŞİD üyesine göre, "Adil, eşit bir düzen. Kurallar biraz katı olabilir ama bu Allah’ın hükmü. Mesela Rakka’da hemşireyle zina yapan doktor gelip bunu itiraf edip hükmüne razı olduğunu söyledi, taşlanarak öldürüldü. Kitap da onu söylüyor, ‘Hırsızlık yaptıysa el kesilir. Zina yaptıysa taşlanır."

İŞKENCE YOKMUŞ: BOYNUNU KESİYORUZ!    

Eşcinsellerin çatıdan atılması gibi uygulamalar dünya kamuoyunun çok tepkisini topluyor. Bu tip cezalandırmalara şahit oldunuz mu?

Bir eşcinselin cezalandırıldığını görmedim ama uyuşturucu satan birinin kafasının kesildiğini gördüm. Zaten Rabbim ayette, “Kâfirleri gördüğünüz zaman boyunlarını kesin” diyor. Biz işkence etmiyoruz; ya kafasına sıkıyoruz ya da Allah’ın dediği gibi boynunu kesip atıyoruz. Bunlar kısas oluyor. 

(BirGün)

Son Güncelleme: 09.07.2015 18:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Yorumlardan doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderene aittir.
Avatar
mert 2015-07-09 20:20:21

Pis katil! Geri it de geber.

Avatar
Dijle 2015-07-09 23:39:50

Böyle bir katil ile roportaj yapıp servis etmek mantık dışı,adam isid militani,gram pismanlik yok,yaptıklari pislikleri övünerek anlatan vahşi barbar..ne diye yayınlarsiniz ya

Avatar
isyankar 2015-07-10 00:32:35

Bu memlekette savci yokmu katiller basi bos geziyor! Hemde kafa kestigini itiraf ediyor!

Avatar
vatandaş 2015-07-10 11:00:30

kapalı görmeye alışmışmış ulan adam öldürmek sana olağan geliyorsa bu durumada alışırsın.cihadmış adam öldür adı cihat olsun.katiller

Avatar
buyeno 2015-07-10 12:12:55

burada anlatılanlar abartılı ve çelişkili geldi. Birincisi adam avcı ve atıcılar derneğindeki herhangi bir abartıcı yalancı gibi konuşuyor. ikincisi, peşmerge öldürdüm diyor ama adamın kolunda Abdullah Öcalan dövmesi varmış. Peşmerge Molla Barzan'in askeri birliğidir. Adamlar çoğu yerde fikir ayrılığı yaşıyorlar. Abartılı ve yalan bir haber gibi geldi bana. Velevki doğru olsun bu insanlık düşmanıyla aynı havayı solumak bu kadar tehlikeliyken Ankara'da bir otoparkta çalışması türkiyenin daeş konusundaki tutumunu gösteriyor.

Avatar
Shiya 2015-07-10 05:21:26

Bu kopek elime dus se gerilanin kafasini kesmis acaba Ben buns ne yaparim

Avatar
husra 2015-07-10 06:27:04

Herkes hattını bilmeli bence pis katil dediğin Allah in hükmünü yerine getirmistir kafirler birer pisliktir muslumanlar değil ama bu yorum yapanların hiç biri kur ani açıp olmadığı için sadece yazmışlar yazık size

Misafir Avatar
ahmet 2015-07-14 11:34:50 @husra

Allah`in hükmünün vahsice kafa kesmek olduguna inaniyorsan tam bir salak ve ruh hastasisin. Allah herkesi bu sekilde siniyor. Kimin cehennemi hakettigini test ediyor. Ve Allah bu ISID belasini ortaya cikararak bütün katil ruhlularin kendini göstermesini sagladi. Bu manyaklar öyle zulümler yaptilar ki cennete gitmek icin, ne kadar zalim ve seytan olduklarini ortaya koydular. Bunlarin cehennemi hakettigini simdi sadece Allah degil kullar da biliyor. Dürüst bir müslüman, gercek inancli bir mümin cennete gitmek icin kafa kesmez, bir kadina tecavüz etmez. Allah bize aramizda insan kiliginda dolasan seytanlari bu ISID belasi sayesinde gösterdi. Simdi hepimiz bu cehennemlik seytanlari yani ISID`lileri taniyoruz. ISID belasi Müslümanlar icin büyük bir testti, gercek müslümanlar bu sinavi gecti. Hicbir zaman hakiki müslüman olmayan ISID`li seytanlarsa kaldi. Hepsi ölecekler ve temiz müslümanlar gercek bir müslüman cemaati olarak yasamaya devam edecekler. Her iste bir hayir vardir.

Beğenmedim! (1)