TRT'nin Suriye ile ilgili yalan haberi deşifre edildi

TRT’de 25 Şubat günü yayınlanan haber bülteninde, ‘Esed ordusu tarafından kafaları elektrikli testere ile kesildi’ şeklinde sunulan iki kişinin görüntülerinin Meksika’daki mafya hesaplaşması sırasında çekildiği ortaya çıktı!

Radikal'de yer alan haberde, görüntülerin sesli halinde iki kurbanın İspanyolca konuştukları anlaşılıyor. TRT ise haberi aynı gün internet sitesinde doğru haliyle verdiği halde haber bülteninde Suriye ’de olmuş gibi aktarıyor. Olayın televizyonda bu şekilde verilmesi konusunda henüz bir açıklama yapılmazken, Suriye’de Esad’la çarpışan güçlere ait internet sitelerinin de bu tip dehşet görüntülerini sık sık ‘Esed böyle yapıyor’ şeklinde Suriye’de olmuş gibi yayınladığı biliniyor.

İlk videoda Meksika'daki görüntülerin sesli hali verilirken, konuşan iki kişinin İspanyolca konuştuğu anlaşılıyor. İkinci videoda ise TRT'nin yaptığı haber görülüyor.

İşte o videolar:

Bu video Adobe Flash Player'ın son sürümünü gerektirmektedir.

Adobe Flash Player'ın son sürümünü indirin.

Anahtar Kelimeler:
SuriyeEsadHaberTrtTestere
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Zinar xarbiyet 3 yıl önce

Suryideki bu kanin hesabini AKP nasil vericek o kadar tecavüz adilen cocuklarin vebali erdogan nasil vericek