Samanyolu Yayın Grubu Türksat uydusundan çıkarıldı

Gülen grubuna yakınlığıyla bilinen Samanyolu Tv ve Samanyolu Yayın grubuna ait kanallar Türksat uydusundan çıkarıldı.

Samanyolu Yayın Grubu bünyesindeki televizyon ve radyo kanallarının Türksat uydusundan indirilmesi kararı bu gece 00.00 itibariyle hayata geçirildi.

Samanyolu Grubu'nun Türksat'tan çıkartılması ile gruba ait 14 kanal ile birlikte aynı uydu paketi içerisinde yer alan Irmak TV ve Radyo Cihan da artık Türksat üzerinden yayın yapamayacak.

Bu uygulama kapsamında 15 Kasım 2015 saat 00:00 itibari ile Türksat’tan cıkarılan 16 medya kurumu şöyle:

Samanyolu TV Avrupa, Mehtap TV, Samanyolu Haber, Yumurcak TV, MC TV, Dünya TV, Tuna Shopping TV, Irmak TV, Samanyolu TV Türkiye, Samanyolu Haber, MC EU, Burç FM, Radyo Mehtap, Dünya Radyo, Radyo Berfin, Radyo Cihan.

Samanyolu Grubu yayınları, karasal yayınla beraber internet üzerinden ve Hotbird uydusu üzerinden devam ediyor.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.