RTÜK'ten 'Zaman ve Bugün'e ambargo' açıklaması

RTÜK'ün (Radyo Televizyon Üst Kurulu) hükümet-cemaat tartışmasında cemaate yakın olan Zaman ve Bugün gazeteleri kurumsal olarak almayı bıraktığı söylenmişti.

Medyatava'da yer alan habere göre; RTÜK yetkilileri, bir açıklama yaparak bu söylentileri yalanladı ve haberlerin kasıtlı olarak çıkarıldığını ifade etti.

RTÜK'den yapılan açıklama şu şekilde:

"Bazı internet sitelerinde "RTÜK'ten o iki gazeteye ambargo" başlığıyla yayımlanan haber, güvenilir olmayan kaynaklar tarafından, maksatlı olarak servis edilmiş olup, gerçeği yansıtmamaktadır. Radyo ve Televizyon Üst Kurulunu, ülke gündemindeki malum tartışmanın içine çekmeye çalışan bazı kişiler tarafından servis edilen bu bilgi tamamen gerçek dışıdır. Radyo ve Televizyon Üst Kurulu, görsel-işitsel medya sektöründe düzenleyici otorite olarak görev yapan bağımsız bir otoritedir ve medya kuruluşlarına yönelik bir ambargo uygulaması söz konusu değildir. Üst Kurul kurumsal olarak elektronik medya takip hizmeti almakta olduğundan, Üst Kurul Üyeleri dışında, teşkilat birimlerine gazete alımı yapılmamaktadır. Kurum tarafından Üst Kurul Üyelerine alınan gazeteler arasında Bugün ve Zaman Gazeteleri bulunmaktadır"

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.