RTÜK'ten Zaman ve Bugün gazetesine ambargo

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nın başlattığı yolsuzluk operasyonun ardından hükümet ile cemaat arasındaki ilişkilerin iyice gerilmesi, kamu kuruluşlarında da ilginç uygulamalara sahne oluyor.

Fiili olarak Gülen hareketine yakınlığıyla bilinen Zaman ve Bugün gazetelerinin Türk Hava Yolları tarafından alımı durdurulmuştu. Türk Hava Yolları, yurt içi ve yurt dışı uçuşlarda dağıtılmak üzere her gün bin 750 Zaman Gazetesi alıyordu.

Milliyet gazetesinden Aydın Hasan’ın haberine göre Ankara 'da bazı bakanlıklar ile kamu kuruluşlarının da, cemaate yakın gazeteleri kurumsal alım listesinden çıkardıkları konuşuluyor.

Bunlar içinde en ilgi çekeni RTÜK oldu. RTÜK'te, kurumsal olarak alınan gazeteler listesi içinden Zaman Gazetesi çıkartıldı. Her gün 20 dolayında Bugün Gazetesi'nin ise kuruma bedava getirilip bırakıldığı, personelin de bu gazeteyi okuduğu belirtildi.

RTÜK yönetiminin, Bugün Gazetesi'nin getirilmesini de istemediği öğrenildi. RTÜK'te üst kurul üyelerine ise seçtikleri 4 gazete alınıyor. Üyeler, isterse kurumsal olarak alımı durdurulan gazeteleri kendileri için aldırabilecek.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.