Gazeteler Ensarioğlu'nun çıkışını ilk sayfadan görmedi

AKP Diyarbakır milletvekili Galip Ensarioğlu'nun dün (1 Aralık) BDP'lilerin fezlekelerine ilişkin sergilediği 'karşı tavır' gazetelerin birinci sayfalarında yer bulmadı.

Ensarioğlu, "1994’teki DEP olayının görüntüleri hafızalardayken böyle bir olayı tekrarlamak Türkiye’ye prestij kaybettirir," demiş, dokunulmazlıkların kaldırılmasından yana olmadığını açıkça belirtmişti.

FARKLI TAVIR İLK SAYFALARDA YER BULMADI

Hürriyet manşetten İzzet Çapa'nın moda tasarımcısı John Malkovich'le yaptığı röportaj, "Osmanlı entrikacıdır" başlığıyla verilirken, Sabah gazetesi ise ilk sayfasına "Sıra Kudüs başkentli Filistin devletinde" haberini koydu.

Zaman'da manşet, "KCK, sivil siyasetin bir parçası değildir / Doğu ve Güneydoğu'da 6 yıl görev yapan kaymakamdan çarpıcı terör raporu" olurken, Milliyet de "Ampul domates seneye sofrada"yı manşete taşıdı.

Vatan'ın ilk sayfasından, "Gecede yedi biraya isyan" haberini verirken, Akşam ise birinci sayfasından "Kahraman köpek Jack"i duyurdu.

Star, "İhvan, Mursi için meydanlara indi" derken, Türkiye, "BDP'ye uyarı / Meclis Başkanı Cemil Çiçek: Dokunulmazlık demek suç işlemek değildir..." haberini koydu.

Yeni Şafak, "Devrime her yer Tahrir" dedi.

İlk sayfasında Ensarioğlu'nun açıklamasına yer vermeyen Taraf'ta ise ilişkili bir haber yayınlandı: "Beyefendi çok kızdı".

Cumhuriyet de ilk sayfasından: "Demokrasi ağlıyor / İzmirliler Balbay'ın son kitabı için bir araya geldi" haberini ilk sayfaya taşıdı. (imc'den derlenmiştir)

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.