4 internet sitesi hakkındaki inceleme tamamlandı

Aralarında Taraf’ın da bulunduğu gazeteler ile Ahmet Altan, Ahmet Hakan, Neşe Düzel, Cengiz Çandar, Hasan Cemal, Ekrem Dumanlı gibi ünlü gazetecilerin de yer aldığı birçok gazeteci hakkında kara propaganda yapan, Medyagundem, Haber10 ve Medyasavar siteleriyle igili Emniyet incelemesi tamamlandı.

Sitelerin arkasındaki gücün, Sabah-atv’nin de sahibi olan Turkuvaz Yayın olduğu iddia edildi.

Zaman gazetesinin haberine göre; aralarında Ahmet Altan, Neşe Düzel, Ahmet Hakan, Hasan Cemal, Cengiz Çandar, Can Dündar ve Taha Akyol’un da bulunduğu gazetecilere hakaret ve iftiralarıyla bilinen Medyagündem, Medyasavar, Karakutu ve Haber10 isimli sitelere ilişkin yürütülen soruşturmada, sitelerin aynı kişiler tarafından yönetildiği ifade edildi.

İnternet sitelerinde yer alan kişiye özel reklam ve takip kodları üzerinden yapılan teknik takip verileri, Mustafa Yüce ismine işaret etti. Karakutu.com isimli sitenin sahibi olarak görünen Yüce ile ilgili elde edilen telefon numaralarından ikisinin (sabit ve cep telefonları) Turkuvaz Medya Grubu’na ait olduğu belirlendi. Ancak soruşturma dosyası kapatıldı.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.