16 Ağustos 2015 Pazar 09:59
DİHA: 'Varto PKK'nin kontrolünde'

Varto'da dün başlayan çatışmalar sabah saatlerine kadar sürerken, ilçenin giriş ve çıkışlarının PKK'nin silahlı kanadı olan HPG'nin kontrolüne geçtiği iddia edildi. İlçede hendeklerin kazıldığı tüm ana caddelerde silahlı grupların 'denetim sağladığı' kaydedilirken; Muş Valiliği de ilçede sokağa çıkma yasağı ilan etti.

DİHA'nın haberine göre, Muş Varto'da dün akşam saatlerinde İlçe Emniyet Müdürlüğü ve İlçe Jandarma Komutanlığı'na yapılan saldırının ardından ilçenin giriş ve çıkışlarının yanı sıra caddelerin de HPG gerillalarının kontrolüne girdiği bildirildi.

Polis ve askerlerin karakollardan çıkamadığı iddia edilirken, hendeklerin kazıldığı çarşı merkezi ve tüm ana caddelerde silahlı grupların denetimi sağladığı kaydedildi.

Ayrıca Muş, Erzurum ve Karlıova girişlerine de hendekler kazıldı ve silahlı gruplar buraların da 'denetimini' sağlandı.

VALİLİK SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI İLAN ETTİ

Öte yandan Muş Valiliği, 08.30 itibarıyla Varto'da sokağa çıkma yasağı ilan edildiğini açıkladı.

Son Güncelleme: 16.08.2015 10:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Yorumlardan doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderene aittir.
Avatar
irfan 2015-08-16 18:05:40

Bu devlet sizi o varto topraklarina gömer ey bölücü pislik teröristler.Basiniza yakinda bombalar inecek bekleyin.gebereceksiniz itler.

Misafir Avatar
dimitri 2015-08-21 23:40:34 @irfan

haklıymışın kardeş. vartoda bi pok yiyek dedik. olmadı.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Azad 2015-08-16 13:26:57

Tüm ülkücü erkekcikler yiyorsa Varto ya gidin. Ne de olsa tsk ya gönüllü müracaat da yapmışlar. Kan emici faşistler

Misafir Avatar
tc 2015-08-17 00:52:33 @Azad

şu an vartodalar. sende kaçma

Beğenmedim! (3)
Avatar
Teyo 2015-08-16 20:22:28

Itin çocukları pis PKK gebereceksiniz

Avatar
Ali 2015-08-16 16:17:25

Klavye kahramanları gene iş başında insan olan küfür etmez vur oldur ama küfür etme

Misafir Avatar
dimitri 2015-08-21 23:39:55 @Ali

haklısın ali. kahrolsun pkk. gebersin

Beğenmedim! (1)
Avatar
dimitri 2015-08-16 15:21:44

bi sehrin nasil idare edilceene oranin yerlisi karar verir buna denicek bisey yok havliyanlara susmak düser.

Misafir Avatar
tc 2015-08-17 00:57:32 @dimitri

başınız sıkışınca devlet bize bakmiii dersiniz, yazık ya. benden bir kuruş geçtiyse size haram zıkkım olsun.

Beğenmedim! (3)
Avatar
Ahmet 2015-08-16 17:55:31

Ulan tırşıkçılar kontra gerilla jitem gibi unsurlar girerse gerillanızda halkınızda geberir yakındır kıyamet kopacak

Avatar
Kazi 2015-08-16 17:25:33

Pkk ve tum distlarini selamliyorum yasasin halklarin kardesligi Tc fasizimi ve isnirlikcileri cezasiz kalmayacaktir

Misafir Avatar
dimitri 2015-08-21 23:38:15 @Kazi

hadi len. gaza gelme. vartoda gitti pkknın elinden. neyse yaşasın tc diyecez artık

Beğenmedim! (1)
Avatar
bahoz 2015-08-16 17:35:37

Biji ♥♥HPG♥♥

Misafir Avatar
bahoz 2015-08-22 17:36:45 @bahoz

ya sorma fena koydular .

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
dimitri 2015-08-21 23:38:54 @bahoz

kardeş yaşıyonmu sen ya, fena dağıtmışlar

Beğenmedim! (1)